| 0 תגובות פורסם תחת נושאים: . ]

לתושבי הכפר שלום,

בהתאם להחלטת אגודת המים בכפר החל מ- 1.12.2015 מקבלת חברת מי רם את האחריות על תפעול תשתיות המים בכפר. ההתחייבות של מי רם כוללות:

- ניהול פחת המים בתוכנת הקריאה מרחוק של מערכות מדידת המים בכפר.
- הפעלת מוקד שירות לקוחות עבור חברי הכפר - יפורט להלן.
- אחזקת איש שטח במשרה חלקית לצורך מתן מענה שירות לחברי הכפר.
- אחריות על ממשקי העבודה מול רשות המים.

לידיעתכם, לא יחול כל שינוי במנגנון הגבייה הנוכחי. החיובים והתשלומים בגין חשבונות המים ימשיכו להתבצע מול אגודת הכפר.

על חברת מי רם מים ותשתיות בע"מ
מי רם הינה החברה הפרטית המובילה בניהול תשתיות מים בהתיישבות הכפרית בישראל. מי רם מנהלת תשתיות בעשרות ישובים ומוסדות ברחבי הארץ, ביניהם מושבים, קיבוצים, ישובים קהילתיים ומוסדות. החברה מתמחה במתן פתרון כולל ומותאם לצרכים הייחודיים של כל ישוב וישוב. החברה עושה שימוש במיטב הטכנולוגיות בתחום ומשתפת פעולה עם חברות מובילות במשק המים בישראל. החברה מעסיקה כ- 20 עובדים במשרדיה בגרנות, ובנוסף מעסיקה מי רם נציגים בישובים, האחראיים על מערכות התפעול ומשמשים כאנשי קשר מקומיים ללקוחות.

מוקד שירות לקוחות
צרכנים שנזקקים לבירורים/שאלות/הבהרות בנוגע לדיווח על תקלות וצריכות המים מוזמנים לפנות לנציגי השירות של החברה דרך מוקד השירות הטלפוני של החברה בטלפון  1-700-500-432. המוקד מאויש במענה אנושי  בימים א- ה ' בשעות  09:00-16:45. מוקד שירות הלקוחות יעדכן את חברי הכפר על התראת נזילה שאותרה במד המים שבבעלותם.

חברת מי רם שיפרה באחרונה את מרכז שירות הלקוחות שלה, כך שהמענה האנושי לפניות הינו מקצועי ויעיל יותר. פעילות נציגי שירות הלקוחות של החברה מנוטרת כיום באופן קבוע בכל הנוגע לזמני תגובה לקבלת שיחות והכול במטרה לתת שירות טוב יותר ללקוח.

תחזוקה ותקלות
במקרה תקלה בתשתיות המים בכפר, יש לפנות למרכז תפעול ותקלות ארצי 24 שעות ביממה 1-700-500-432 (שלוחה 1). בנוסף, חברת מי רם תעסיק איש מים מטעמה המתגורר בכפר, וזאת לטובת זמינות השירות.

בברכה,
ועד אגודת כפר נטר